Thursday, January 3, 2013

Totally Not 'It's Licking Finger Good'

Semalam aku pergi KFC kat satu mall ni. Baru first time pernah makan kat KFC situ. Aku order as usual Snake Plate and my boyfriend order Zinger burger set. Aku cari tempat duduk then pergi basuh tangan then bukalah makanan. Aku buka coslow je, aku macam terkejut dengan color coslow dia. Kenapa nampak color nya nampak pucat? Dan cheese Zinger burger boyfriend aku keras. Can you imagine keju yang lembut bertukar jadi keras? And worst, ayam dia macam ayam lama, rasa nak termuntah je lepas makan. Balik je aku terus tak sedap perut. 

Cuba tengok ni,



*gambar 1st coslow aku beli, yang 2nd gamba aku google gamba coslow. nampak tak perbezaan?
tidak ada faktor pencahayaan


* OMG cuba tengok cheese dia, sampai terangkat. keras. 

Agak kecewa juga sebenarnya. I mean, hey we paid okay how come you can serve us like that?
Itu reaksi aku selepas itu.

Aku tak mahu customer lain alami apa aku dah alami. Aku faham bukan semua orang kaya, kebanyakannya orang dari keluarga sederhana, macam aku. So what I did, aku buat customer feedback di website kfc. Di sini.

Aku baru hantar pagi tadi, setakat ni tak ada respon daripada mereka. Mungkin esok atau lusa mereka akan call or email to me. 

No comments:

Post a Comment